SCUM – LOCK’N’LOAD Update 0.4.84.24699

Vyčistěte si zbraně a optiky, protože Lock'n'Load update je tady!

Byla to dlouhá doba, ale tvrdě jsme na tom pracovali a konečně tento patch můžeme vydat. Pojďme na to, čekali jste už dost dlouho.

Zbraně, zbraně, zbraně! Milujete je a my je máme! Hádáte správně a tento update se zaměřuje na ten šťavnatý boj na dálku a na overhaul zbraní. Provedli jsme spoustu nových změn a mechanik.

Představujeme udržovaní a zasekávání zbraní

Je to tak. Už nebudete moct střílet volně a bez postihů. Zbraně musí být čištěny a udržovány, jestli chcete, aby fungovali spolehlivě.

Jak fungují tyto závady?

Při střelbě nebo přebíjení je šance, že se vám stane nějaká závada. Šance se zvětšuje, když vaše zbraň, zásobník či munice jsou ve špatném stavu. Takže, udržujte je čisté, udržujte je dravé.

4 možné závady jsou:

  • Bad round: kulka byla vystřelena, ale nábojnice se zasekla v závěru zbraně (závislé na kondici munice).
  • Double feed: Do komory se ze zásobníku dostaly dva náboje (závislé na kondici zbraně).
  • Round not loaded: Do komory se nedostal náboj, který zůstal v zásobníku (závislé na kondici zásobníku).
  • Stove pipe: nábojnice je zachycena ve vyhazovači zbraně (závislé na kondici zbraně).

Tyto závady se mohou objevit u jakékoliv pušky se zásobníkem

(Dosavadní problém u M16 a MK18 chybí závada stove pipe, která dorazí v budoucím updatu)

Mohli byste se ptát: "A co brokovnice?" Některé závady se u nich mohou objevit, jiné ne.

U brokovnic se mohou vyskytovat tyto závady:

  • Stove pipe: nábojnice je zachycena ve vyhazovači zbraně (závislé na kondici zbraně)
  • Double feed: Do komory se ze zásobníku dostaly dva náboje (závislé na kondici zbraně)

Pro M1 Garand existují pouze 2 unikátní závady, jelikož se jedná o jedinou zbraň s clipem.

  • Clip jam: M1 nesprávně vyhodí clip, který se zasekne ve vyhazovači
  • Bad round: kulka byla vystřelena, ale nábojnice se zasekla v žávěru zbraně (závislé na kondici munice)

U pistolí a revolverů se mohou vyskytovat následující závady:

  • Stove pipe: nábojnice je zachycena ve vyhazovači zbraně (závislé na kondici zbraně).
  • Bad round: kulka byla vystřelena, ale nábojnice se zasekla v žávěru zbraně (závislé na kondici munice).
  • Stuck Bullet: náboj se špatně nabil a je zaseknutý mezi zásobníkem a komorou (závislé na kondici munice).
  • Round not loaded: Do komory se nedostal náboj, který zůstal v zásobníku (závislé na kondici zásobníku).

Opakovací pušky jsou unikátní a nemají žádné závady. Místo toho, čím nižší životnost zbraň má, tím větší problémy bude vaše postava mít se střelbou, nabíjením a přebíjením. Není to bug, ale úmysl, přísahám.

"OK, moje zbraň se zasekla, jak jí ale opět sprovozním?" Vcelku jednoduše.

Stiskněte klávesu „R“ když se závada objeví a zobrazí se vám "Weapon inspection mode" kde vaše postava prohlédne zbraň a objeví se kulaté menu. Podívejte se na svoji zbraň pro zjištění závady a vyberte správnou metodu pro odstranění. Když zvolíte správně, po animaci závada zmizí a můžete znovu střílet! Dokud jí zase nezasekáte, protože vaše zbraň je stále neudržovaná.
Pokud si stále nevíte rady, jak tato mechanika funguje, doporučujeme zhlédnout video níže.


Jo a buďte opatrní, střílení samozřejmě snižuje životnost vaší zbraně.

Munice

K čemu jsou zbraně bez munice? K ničemu. Jen k použití jako palice a palici už přece umíte vyrobit.

Můžete namítat že: "Ale my už ve hře munici máme." a já říkám: "TO NESTAČÍ!!" Bylo to velmi žádané a je to tady. Nové typy munice, každá s vlastními plusy a mínusy.

Nový typ munice do zbraní jsou:

  • Tracer: Náboje s malou pyrotechnickou náloží, která při vystřelení zažehne a tím je viditelná pouhým okem.
  • AP: Průrazná munice navržena proti obrněným cílům. O 50% vyšší poškození proti zbrojím.
  • Vyrobená(crafted): Uděluje o 10% menší poškození proti zbrojím i živým cílům.

I brokovnice mají svou vlastní munici:

  • Buckshot: Klasická munice, kterou můžete ve světě najít dodnes. Nábojnice obsahuje 9 středně velkých broků.
  • Birdshot: Nová nábojnice nabita menšími broky, které mají menší sílu, ale vetší rozptyl.
  • Slug: Nábojnice obsahující velké broky.

A než se zeptáte, ano, můžete do zásobníků mixovat různé druhy munice.

Stalo se vám to někdy? Jste v přestřelce, kulky lítají vzduchem a vy jste zapomněli, kolik nábojů jste vystřelili. Nemusíte se bát, máme zde nový příkaz pro zjištění stavu zásobníku.

Jednoduše stiskněte SHIFT+R a vaše postava vyndá zásobník, zkontroluje stav zbývající munice a následně se vám zobrazí odpovídající číslo na vašem quickbaru.

Mechanika zbraní

Teď se dostáváme k tomu lepšímu: změny v chování zbraní a mechanik.

Ze všeho nejdřív, všechny animace zpětného rázu byly změněny pro lepší, reálnější pocit a kopnutí. Takže pokud nemáte vysokou dovednost v puškách, trefit někoho full auto na 100 metrů, bude výzva.

Také jsme přidali přepnutí módu střelby a animaci pro zjištění módu střelby, aby zážitek z Lock'N'Load byl co největší.

Jak použít tyto fičurky:

  • Zjištění módu střelby: Držte SHIFT+RMB(pravé tlačítko myši)
  • Přepnutí módu střelby: SHIFT+LMB (levé tlačítko myši)

(známý problém: pokud pustíte shift dříve než rmb(pravé tlačítko myši), zůstanete zaseknutí v animaci, dokud znovu nestisknete kombinaci shift+rmb)

Oh, všimli jste si, že MP5 má tři módy střelby? Bystří jste, bystří. Je to tak, představujeme mód pro dávku. M16A4 má nyní dávku a jednotlivé výstřely odpovídajícím způsobem pro daný model a MP5 má 3 módy: jednotlivé výstřely, dávku a automat.

Optiky

Jo, střílení je fajn, ale střílení na dálku je lepší!

Pro tyto situace tu máme optiky, které také dostaly svůj overhaul. Dejte sbohem zjednodušené obrazovce pro čočky a přivítejte nový systém optik. Při míření je kladen důraz na reálnost prohlížení skrz optiku.

Úžasné, ale co je tohle? Minul si svůj cíl a on se teď přibližuje? Ale ne, jen kdyby tu byl způsob, jak přehodit optiku na kovová mířidla. Počkej chvilku...je tu!

Je to tak, na některých puškách můžete jednoduše přepínat mezi optikou a mířidly za pomocí CTRL+PRAVÉ TLAČÍTKO MYŠI.

Je tu ještě jedna funkce:

Teď si můžete přizpůsobit jas podržením ALT a kolečkem myši, takže si sami nastavíte nebo úplně vypnete rozhraní optiky.

Nové zbraně

Představujeme první zbraň z rodinky LMG! Lehký kulomet RPK ráže 7.62x39mm zakončen zásobníkem na 75 ran.

Tento zásobník je vyměnitelný i za regulérní zásobníky pro AK47.

Prosím mějte na paměti, že toto je první verze a mechaniky zbraně se mohou v budoucnu změnit

Upilovaná brokovnice

Chápete? Zlomená v půlce? Upilovaná, chápete ne? No nic, každopádně ne tak úplně nová zbraň, ale i tak je cool.

Zkrácená verze M1887. Snáze se vám vejde do batohu a také váží méně.

Bajonety

Zabij, zabij, zabij...a ještě lépe ho zabij ocelí. Přivítejte bajonety, které některým zbraním přidávají možnost mocnějšího bashe.

Zbraně kompatibilní s bajonety:

  • M16A4 s N9 bajonetem.
  • M1 Garant s novým bajonetem M1.
  • Všechny AK s bajonetem M70.
  • Kar9m s bajonetem VZ24.
  • Mosin Naganat s bajonetem 91/30.

Jednoduše přidejte bajonet na vaši zbraň a stiskněte MMB(kolečko myši), ale nebojte se. Pořád můžete používat klasický bash pomocí SHIFT+MMB i s vybaveným bajonetem.

Drive by

Další funkcí je kompletně nový systém střílení z vozidel. Připravte se na spoustu honiček a drive-byes!

Řidič může střílet pouze z pistole, jelikož samozřejmě druhou ruku potřebuje k řízení. Bezpečnost především.

Pasažéři mohou používat všechny druhy zbraní.

To ale stále není všechno. Doufám, že jste si nemysleli, že řízení bude tak jednoduché. Přidali jsme možnost prostřelit pneumatiky a poškodit motor střelbou. Takže pokud uvidíte klaunské auto s 6 střílejícími lidmi, nebojte se střelbu opětovat.

Jak se tyto problémy projevují?

  • Vypuštěná pneumatika zvyšuje možnost ztráty kontroly nad vozidlem a také obtížnost změny rychlosti jízdy.
  • Poškození motoru znemožňuje jeho nastartování.

Samozřejmě je zde i možnost opravy vašeho vozidla.

  • Pneumatiky se dají pomocí "Tire repair kit" opravit.
  • Motor se opravuje pomocí "Car repair kit".

Takže se připravte na pořádnou jízdu...A nebo ne.…stejně vám někdo prostřelí motor...

Házení

Víme, že starý systém házení byl trochu otravný, ale nebojte, nový bude ještě otravnější.

Ne, samozřejmě se budete muset naučit znovu házet s tímto systémem, ale říkám vám, je boží.

Každá věc, co se dá hodit má svoji vlastní animaci rozlišenou na jednoruční a obouruční. To dodává mnohem větší požitek ze hry a nám dává šanci přidat mnohem více mechanik.

S jednoručními věcmi teď můžete provádět:

  • Dlouhý hod: podržením klávesy pro hod, defaultně klávesa G
  • Krátký hod: stiskutím SHIFT+G
  • Cook granade: automaticky se aplikuje, když házíte granát

Také jsme přidali mechaniku pro přípravu na házení. Teď si můžete dát své granáty na quicksloty v inventáři a hodit je v jakoukoliv chvíli chcete.

Nezapomeňte, házet se dá téměř s čímkoliv, takže v případě zombie hordy a v ruce krumpáč, neváhejte ho hodit a začít brát nohy na ramena.

Změny vidění

Přidali jsme několik změn a vylepšení, jako například změnu FOV, čímž jsme chtěli docílit lepšího herního zážitku.

Při zoomu se teď vaše zbraň nezvětšuje společně s pohledem.

Také jsme přidali vylepšený head bobbing efekt. V první osobě, hlavně při běhu, nebyl znát žádný efekt z váhy věcí, které nesete. S tímto novým efektem head bobbing vypadá více přirozeně.

Pokud se vám tyto vylepšení nelíbí, nezoufejte. Přidali jsme vám možnost, kterou si můžete sami nastavit, jak moc tento nový systém bude ve hře znát. Jako další tu jsou nové animace běhu a klusu.

Také jsme přidali animaci pro kolizi se zbraní. Když držíte svoji zbraň a přistoupíte ke zdi nebo jakékoliv jiné překážce, vaše zbraň už stěnou neprojde, ale aktivuje se animace pro uhnutí zbraně na stranu.

Přídána také byla dlouho požadovaná funkce, a to větší pokles při míření, když klečíte.

Boj na blízko

Zbraně pro boj na blízko také dostaly trochu té lásky. Byly buffnuty a udělují větší poškození hráčům. Také jsme přidali několik odlišností:

  • Obouruční zbraně jsou pomalejší, ale způsobují větší poškození.
  • Sečné zbraně udělují masivní poškození ostatním hráčům, ale jsou slabší vůči jakékoliv zbroji.
  • Tupé zbraně udělují menší poškození, ale mají větší šanci na KO a způsobují větším poškození obrněným protivníkům.

Zbroje také prošly malými změnami:

  • Stabproof vesta má nyní skvělou obranu pro boj zblízka, ale nízkou balistickou ochranu.
  • Bulletproof vesta má nízkou obranu vůči útokům zblízka, ale skvělou balistickou ochranu.
  • Armored tactical vesta má skvělou overall ochranu...Buďte tank.

Lepší podpora pro míření se zbraněmi na blízko byla přidána, zasáhnete přesně místo, kam míříte pomocí "tečky nahrazující starý cross-hair"

Nový MMA event.

Zámky

Byly provedeny menší změny!

  • Zámky se dají pouze vyrobit, ne koupit za pomocí fame points, jak bývalo.
  • Mechanika pro claim dveří byla odstraněna, stačí pouze přidat na dveře svůj zámek.

Vylepšený HRTF (Je to funkce, která charakterizuje způsob, jakým ucho přijímá zvuk z místa v prostoru. Jak zvuk ovlivňuje posluchače, hustota hlavy a velikost a tvar ušních pupenů mění zvuk a ovlivňují způsob, jakým je vnímán, zvyšují některé frekvence a tlumí ostatní.)

Nadesignovali jsme nový systém pro funkci head related transform function

To vám umožní rozpoznat lokaci zaslechnutého zvuku s větší přesností. Takže konečně víte, kde je ten SNIPER!

Hearing damage efekt

Střelba ze zbraní vytváří záblesky, které se nesmí ignorovat. Při výstřelu se hráčům na chvíli zhorší sluch.Trvání a intenzita bude záležet na kalibru zbraně a velikosti místnosti, ve které se střílí. Na otevřeném prostranství toto zhoršení bude minimální, ale v místnosti se může protáhnout až na 15 vteřin.Noste špunty do uší, bojovou helmu nebo si na zbraň přidělejte tlumič, abyste se tomu vyhnuli.

Death grunts

Jelikož jsme odstranili upozornění pro kill, některé zvuky musíme nahradit. Pokud cíl upadne do bezvědomí, nevydá žádný zvuk, ale pokud cíl umře venku, uslyšíte zasténání. A to vás bude možná pronásledovat v nočních můrách. Zrůdo!

Nové věci

  • Maskovací oblek hejkal.
  • Maskovací wrap pro zbraň.

Helma M1

Není potřeba vysvětlovat, prostě si pusťte 60s rock.

Improvizované věci:

  • Improvised bulletproof vest.
  • Improvised stabproof vest.
  • Improvised raincoat.

Nové rukavice: nový styl a další barvy

Opravy chyb

  • Opravena chyba, při které byl zvuk výstřelu občas "zaseknut" na serveru.
  • Opravena chyba, kde Biker leather jacket se nedala opravit.
  • Opravena chyba, při které bylo u minihry pro deaktivaci bomby uváděn chybný počet drátů.
  • Nyní nemůžete vystoupit z vozidla jedoucí více jak 30 km/h.
  • Bobby pin package nyní při nulové životnosti nezmizí.
  • Truhly nyní mohou být pojmenovány kýmkoliv, pokud jsou odemčeny.
  • Opraveny stíny neviditelných dronů.
  • Opravena chyba, kdy při konci animace sprintu se věc v ruce klepala.
  • Změna FOV, která nadále neovlivňuje úrovně přiblížení optiky.

QoL Dodatky

  • Vylepšené odrazy.
  • Vylepšená dočasná AA, která by měla snižovat ghosting efekt.
  • Více optimalizací server klienta.
  • Více streamovacích a načítacích optimalizací.
  • Snížena doba hoření rozbušky u flashbangů.
  • Větší vyváženost spawn pointů v eventech.

Nové příkazy pro adminy

  • přídán příkaz #dumpallsquadsinfolist, který zkopíruje všechny informace o squadu do chat tabulky
  • Admini mohou odstraňovat zámky z vozidel.

Zdroj: Zde

V případě nálezu překladové chyby, či připomínky, nebráníme se a dejte vědět.

No Comments Yet.

Leave a comment

You must be Logged in to post a comment.