O updatu se nikde nemluví, ale pravděpodobně víme, o čem bude. Prošli jsme pár videí a twitter, a objevili pár zajímavých kousků, které by se měli objevit v novém updatu 0.5.
Metabolismus?
Vývojáři se rozhodli pořádně zapracovat na metabolismu a měl by se objevit v nové verzi 0.5. Samotný metabolismus ve hře, není tip top. Nevíme, co jíst, co pít, všechno červené. Nechme se překvapit.
Metabolismus by měl dostat pořádný rework a měli by se objevit i další věci jako jsou nemoci, nové recepty. Mělo by s updatem přijít více jak 10 nemocí. Budete moci si uvařit nové polívky. Vše bude ovlivněno skillem postavy. Každý recept, co uvaříte, bude dávat určité buffy, jako např. Lepší střelba nebo vydržíte déle sprintovat. To vše na určitou krátkou dobu. Už nyní jsme si mohli všimnout, že hráč se může přejíst, nebo hladovět. Ještě novinkou budou závislosti.
Jako první si můžeme všimnout reworku UI pro metabolismus. Na screenshotu, si můžeme všimnout, že nové UI budet více přehledné než to staré a s tím souhlasíme a chceme!
Další novinku máme očekávat lepší systém, pokud jsme zranění. Toho si můžete všimnout na screenshotu níže. Z obrázku můžeme říct, že se bude jednat o zranění na kůži, kostech, svalech a orgánech.
Máme zde i nové prvky ošetření než tomu bylo doteď. Můžeme si všimnout, že přibudou nové věci jako jsou obvazy, lékárnička a léky. Upřímně, těšíme se na nový update a hned určitě vyzkoušíme. 🙂
Nový respawn systém?
Jak tomu bylo do teď, když jste umřeli, stačílo si vybrat náhodný nebo konkrétní sektor případně shelter a pro ztracený gear jste si došli. Pokud někdo nebyl rychlejší. 🙂 Nyní jsme se koukli na nový leak ohledně respawnu a nevíme co si o tom myslet. Posuďte sami.
Dle komentáře od vývojáře by se mělo dít následující:
- Všechny itemy jsou unikátní a měli by zmizet. Pokud se někdo objeví dřív a věci vám sebere, nebude možné si je vybrat z menu.
- Všechny itemy mají svou cenu FAME pointů, záleží na jejich raritě, velikosti a kondice.
- Každý item, má svůj časovač, než item zmizí úplně. Opět, časovač je nastaven defaultně dle rarity, velikosti a kondice.
- Pokud se jedná o věc, nebo attachment na zbraň, všechny prvky závisí také na časovači. Jedná se o batoh a věci v něm.
- Jakmile hráč vybere vše a časovač pro respawn dojede, budete moct se spawnout. Ovšem se nespawnete s věcmi na sobě, ale budou dropnuty na lokaci, kde se hráč zdržuje. Stejný způsob jako padající dropy. Hráč musí najít a sebrat.
Nový styl
Bohužel moc informaci k tomuto nemáme, ale můžeme jasně pochopit, že styl kalhot se bude měnit na stylu, jaké boty máme, které ponožky nosíme. Rozhodně, NOT BAD.
Rybolov a lodě
Dlouho jsme o nich slyšeli, nyní by měl nastat i čas, kdy bude možné rybařit, jezdit na lodi, postavit si kánoe. S tím by mohl přijit i nový styl chytání ryb. Na udici, z lodě, házení sítě, nebo jen oštěpem. Doufejme, že to tak bude.
Už jsme si také všimli, že lze nalézt šnorchl nebo potapěčské brýle, což by mohlo znamenat, že se podíváme i do hlubin moře a prozkoumáme, co se v nich skrývá v případě, že by přidali potapěčské vybavení.