SCUM CZ SK – Patch 0.4.88.25324

Zdravím všechny, vítejte u dalšího update souhrnu.

Jak všichni víte, minulý víkend se pořádal SCUM turnaj na oslavu našeho 2. výročí. Děkujeme za vaši fantastickou podporu za ty uběhlé dva roky a tady máte video, ve kterém jsou všechny důležité věci, které byly do hry přidány v našem Early Access dobrodružství.

Tournament Mód

Obdrželi jsme spoustu zpětné vazby jak od účastníků turnaje, tak i od sledujících a díky tomu teď pouštíme turnajový mód do světa.

Aktivace turnajového módu: (pouze pro vlastníky serveru)

#startournamentmode  <Center X>  <Center Y>  <Delay>  <Duration>

  • Center X/Center Y – umístění eventu, mějte na paměti, že tato značka nemůže být mimo mapu, takže bude automaticky přesunuta při zadání údajů mimo mapu
  • Delay – čas v minutách od startu turnaje po oficiální zahájení (čas na přípravu)
  • Duration – uhodli jste, jde o trvání turnaje, také v minutách

Pravidla:

  • Pokud opustíte oblast, máte 5 vteřin na návrat, než zemřete
  • Můžete se respawnout za fame pointy, ale spawn  „At shelter“ není dostupný
  • Když je zóna na 10% své původní velikosti, je aktivován systém Náhlé smrti, takže žádné další respawny
  • Vítěz je poslední stojící
  • Oblasti se uzavírají dynamicky a nejmenší oblast má rádius 1 metr
  • Budete upozorněni (jak vizuálně, tak zvukově) když je turnaj pořádán, lehce před začátkem, při začátku, když nastane náhlá smrt a při konci turnaje
  • Každý účastník dostane set startovního vybavení na každý respawn, který obsahuje:
    • Improvised Handgun .50cal
    • Improvised Courier Backpack
    • 20 nábojů .50AE
    • Prášky na bolest
  • Scoreboard si zobrazíte stisknutím F1

Je zde mnoho možností si upravit tento mód pro sebe. Například můžete změnit velikost mapy, cenu respawnu atd.

Náš arzenál zbraní má dalšího člena!

Skutečná klasika mezi svými, M1911 je poloautomatická pistole se zásobníkem využívající ráži .45ACP. Bude se spawnovat na všech běžných místech + v bunkrech z 2. světové. Můžete ho najít ve třech různých provedeních: standart, zlato a s vyrývaný  

P.S. Prozkoumejte okolí po tom, co vykonáte velkou potřebu 😉

Výroční bar

Cítíte se trochu unavení po celodenním naháněním květákožroutů? Našli jste nový traktor a chcete se pochlubit kámošům u piva? Tak potom je SCUM Bar přesně pro vás! Nachází se na staré adrese ve městě Samobor, ale prošel velkými změnami, tak se běžte podívat! Není žádná párty bez muziky, takže jsme přidali nový playlist pro DJ v baru. Nejen to, ale můžete i začít bitku, když vypnete mix.

Nejen to, ale můžete i začít bitku, když vypnete mix.

Nové věci

Jestli si chcete vytvořit respekt mezi kámoši, musíte vypadat cool. Co by bylo lepší, než párty brýle co? A samozřejmě, nechcete pít nepřipravení. Můžete se tedy připravit na divokou noc s pomocí placatky.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kdy nebylo možné získat XP pro házení (Throwing)
  • Opravena chyba, kdy nebylo možné zakopat truhlu poté, co jste zakopávání zrušili
  • Opravena chyba, kdy nebylo možní střílet z brokovnic a opakovacích pušek po provedení některých akcí
  • Opravena chyba, kdy se částice výbuchu neukazovaly ve vozidle
  • Opraveno několik designů
  • Opravena chyba, kdy se M1891 nespawnovala v bunkrech
  • Opraveny problémy s fungováním baterky při použití na RPK, UMP a MP5-SD
  • Opravena chyba, kdy okenní palisády a rámy dveří způsobovaly poškození když jste po nich chodili
  • Kompas teď funguje pouze ve focus módu
  • Hráč může nyní rozbalit krabičku s municí když ji drží v ruce
  • Odstraněn slot pro baterku u MP5-K
  • Opravena nízká viditelnost na optikách OKP-7 a XPS
  • Redukce tracer efektu u normálních, AP a vycraftěných nábojů
  • Mechové několik vteřin nebudou mířit přesně po tom, co se hráč ztratí z dohledu, ale budou mířit na poslední hráčovu pozici
  • Přizpůsobeny úhly míření pro mechy
  • Mechové se již nebudou pokoušet o kopnutí, když stojíte nad nimi
  • Tiché alarmy vám pošlou upozornění i když jste offline (při loginu)
  • Cvičná bomba používá místo životnosti metal scrap

zdroj: SCUM - Patch 0.4.88.25324

No Comments Yet.

Leave a comment

You must be Logged in to post a comment.